25. Marec, 2019 10:37

Zeleno živilo, o katerem vemo bistveno premalo

Špinača je superživilo – kar pomeni, da je ena izmed najbolj zdravih živil, saj je polna vitaminov in mineralov, katerih sestava ustrezno pomaga pri skrbi za zdravje. 

 

FOLNA KISLINA

Folna kislina je v vodi topen vitamin B. Je izjemno pomembna za nosečnice, saj vpliva na zdrav razvoj otroka obenem pa zmanjšuje možnost spontanega splava. V špinači najdemo ogromne količine folne kisline. Človeško telo le-to potrebuje za boljšo absorbcijo hranil.

 

VPLIV NA INTELIGENCO, KOŽO, LASE IN NOHTE

Špinača po nekaterih raziskavah celo izboljšuje spomin, za kar naj bi bil zaslužen vitamin E, ki ga vsebuje. Ljudje, ki so pogosto jedli špinačo, naj bi imeli višji inteligenčni količnik.

Vitamina B in A v špinači vplivata na lepši videz vaše kože in las, hkrati pa naredita vaše nohte bolj trdne in zdrave. Priporoča se uživati ljudem, ki imajo težave z aknami in pigmentacijo kože.

 

VPLIV NA ZDRAVJE KOSTI

Uživanje špinače pomaga v boju z osteoporozo, krepi kosti in zobe, saj vsebuje velike količine vitamina K in kalcija.

 

VPLIV NA DELOVANJE LEDVIC

Delovanje ledvic se lahko uspešno uravnava, če zaužijete zadostno količino špinače, saj ta vsebuje visok odstotek kalija in pomaga pri boljšem odvajanju vode.

 

POSPEŠUJE HUJŠANJE

Špinača pomaga pri izločanju vode iz organizma, hkrati pa v telo vnaša večjo količino železa, ki bo zagotovilo boljše počutje.

Ena skodelica špinače vsebuje le 40 kalorij, zato je to zelo priljubljeno živilo v različnih dietah. Prav tako si lahko pripravite špinačni smuti, ki vas bo občutno okrepčal in napolnil z energijo.

 

 

 

Deli:

Družbena omrežja