Poskrbi zase vsak dan!

Poskrbi zase vsak dan!

Morali bi vsak dan poskrbeti zase in za boljše počutje in ne le takrat, ko nas zdravstveni razlogi prislijo v to. Naše telo, tako fizično kot psihično potrebuje pozornost in ljubezen vsak dan, prav tako pa tudi počitek in stimulacijo, ki nas navdaja z novo svežo energijo.

Je tudi vaš delovnik stresen in nimate veliko časa zase? In, ko imate nekaj prostega časa, jih preživite ob moderni tehnologiji, namesto sami s seboj. Nikoli in nikdar ne bi smeli čutiti krivde, če se vam zdi, da potrebujete čas zase.

Nekaj idej, kako lahko poskrbite zase brez večjih priprav in naporov:

Dober spanec

Kako in koliko spimo zelo vpliva na naše počutje in zdravje. Premalo spanca lahko rodi resne zdravstvene težave. Stres vpliva na kvaliteto spanca, zato je nujno potrebno najti stvari, ki nas sproščajo. Vsaj 2 uri pred spanjem ugasnite vse elektronske naprave in ne jejte. Poskrbite, da bo v sobi, kjer spite popolna tema in dober svež zrak.

Izboljšajte svojo prebavo

Glede na to kakšno prebavo imate, lahko sklepamo, kakšno življenje živite. Stres, sladka prehrana ali pomanjkanje fizične aktivnosti se namreč na prebavi dobro odslikavajo.

Vključite v svoj urnik gibanje

Redno gibanje krepi telo in duha ter dviguje razpoloženje in manjša stres. Pomaga že, če se odpravite v službo s kolesom ali pa se v trgovino odpravite pes. Naj sprehod v naravi postane vaša vsakdanja rutina.

Zdravo se prehranjujte

Zdrava hrana vpliva na naše zdravje in razpoloženje ter na nivo energije, ki jo imamo. Prava hrana lahko izdatno izboljša naš spomin ter odpravlja napihnjenost. Poskrbite, da zaužijete dovolj sveže zelenjave.

Naučite se reči NE

Včasih je to težko, ampak pomislite, kolikokrat zapostavimo lastne potrebe, da bi ustregli drugim. Kadar hočemo narediti preveč stvari naenkrat se prostovoljno podvržemo še večjim pritiskom, kot ga že imamo. Izognite se stresu in postavite sebe na prvo mesto. Prijazno, a trdno recite NE.

Odpravite se na izlet

Kadar smo pod velikim stresom, ni boljšega zdravila, kot pa da se nekam odpravite. Za to ne potrebujete posebnih priprav ali veliko denarja: lahko se odpeljete na obisk k daljnim sorodnikom, na vožnjo ob obali, na dolg sprehod v gozd, na kampiranje ali v bližnje toplice ... karkoli, kar ni del vaše vsakodnevne rutine.

Preživite več časa v naravi

Ko smo obdani z mirom in zelenjem, ki ga ponuja samo narava, se nam zniža krvni pritisk in raven stresa.

Omislite si domačo žival

Živali na nas imajo zelo dober vpliv. Psi so znani po tem, da zmanjšujejo stres in anksioznost ter krvni pritisk. Mačke nas pa opominjajo, kako pomemben je počitek in poslušanje sebe.

Organizirajte se

Večja organiziranost je prvi korak na poti do zdravja, ker vam omogoča, da ugotovite, kaj potrebujete, in kdaj. Omislite si koledarček, ki ga prilepite na hladilnik – tako boste hote ali nehote večkrat na dan pogledali nanj.

Sami si pripravljajte hrano

Veliko ljudi vsak dan uživa vnaprej pripravljeno hrano iz trgovine ali pa med službo odhiti po hitro hrano. V službo si vzemite seboj zdrave prigrizke, kot so semena, oreščki, sveže sadje in zelenjava. Vzemite si čas za nakup zdravih sestavin in si pripravite malico v naprej.