Nadvse okusna zimska enolončnica z brstičnim ohrovtom in klobaso

Nadvse okusna zimska enolončnica z brstičnim ohrovtom in klobaso

V naš zimski jedilnik je nujno potrebno vključiti jedi, ki nas okrepčajo in dajo tisto, kar našemu telesu v tem času primanjkuje. Ohrovt je kot nalašč za to, saj velja za eno najbolj hranilno bogatih vrst zelenjave. Ta zdravilna povrtnina je polna vitaminov, folne kisline ter mineralov (železa, kalija, fosforja in kalcija). Ko primanjkuje druge sveže domače zelenjave, nas oskrbi s svežim vitaminom C, s čimer pomembno prispeva h krepitvi imunskega sistema. 

Zimska enolončnica z brstičnim ohrovtom in klobaso

Naša zimska enolončnica je hitro pripravljena, okusna in nadvse zdrava. Prijetno vas bo ogrela in nasitila. Je dobra alternativa za vse vse tiste, ki nikakor ne morete jesti samo zelenjavne juhe, še manj pa zelenjavne juhe z ohrovtom.

Sestavine

  • čebula - 1 večja
  • česen - 3 stroki
  • korenje - 2 večja
  • zelena - 2 stebli
  • krompir (po želji)
  • klobasa
  • brstični ohrovt - 300 g
  • olivno olje - 4 žlice
  • paradižnikova mezga - 1 žlica
  • paradižnikovi koščki - 1 pločevinka
  • zelenjavna jušna osnova - 600 ml
  • sol
  • poper - mleti
  • lovorov list - 2
  • testenine - (po želji)
  • origano - ščepec
  • sladkor

Navodila za pripravo 

  1. Česen in čebulo olupite in ju nasekljajte. Očistite korenje, zeleno in brstični ohrovt. Korenje in zeleno narežite na majhne koščke, brstični ohrovt pa na polovice.
  2. V ponvi segrejte olje, na katerem nato popražite česen in čebulo. Dodajte korenje in zeleno ter ju prav tako popražite. Nato primešajte še paradižnikovo mezgo in koščke paradižnika, prilijte jušno osnovo ter zavrite.
  3. V juho stresite polovičke brstičnega ohrovta ter dodajte sol, poper in lovorova lista. Kuhajte na šibkem ognju toliko časa, da postane brstični ohrovt mehek. Dodajte narezano klobaso.Medtem v posebnem loncu zavrite vodo, ki ste ji dodali sol, in v njej skuhajte še testenine, dokler niso al dente. Kuhane testenine precedite.
  4. Testenine stresite v juho, ki jo začinite z origanom, soljo in poprom, če želite, pa lahko dodate tudi sladkor.

Pa dober tek!