30. Oktober, 2019 09:31

6 spalnih navad, ki vam lahko pomagajo v boju z odvečnimi kilogrami!

Spanje ima velik vpliv na vašo težo in je skoraj tako pomembno, kot telesna aktivnost in vaše prehranske navade. 

Ste vedeli, da lahko pomanjkanje spanca vpliva tudi na vaš izbor hrane? Kadar nam primanjkuje spanca težje strmimo k zdravi izbiri hrane, kar posledično vpliva na vaše počutje.

Tukaj je šest sprememb, ki bodo poskrbele za boljši spanec in pozitiven vpliv na vašo tehtnico. 

  •      

    Po kosilu omejite vnos kofeina

Ste vedeli, da kofein ostane v telesu od 6 do 9 ur po tem, ko ga zaužijete? Občutljivi na kofein lahko imajo zaradi tega problem s spanjem.

  •      

    Jejte živila z vlakninami

Živila z visokim deležom vlaknin so ključ za uspešno dieto, kot tudi pri preprečevanju najbolj kroničnih bolezni. In plus tega vam še pomagajo ta živila izboljšati spanec. 

  •      

    Telesna aktivnost

Gibanje kuri kalorije, kot tudi vpliva na trden in boljši spanec.

  •      

    Vitamin D

Če imate probleme s spanjem poskusite večkrat na dan stopiti ven in se zaužijte sončne svetlobe.

  •      

    Zaužijte malo večjo količino vode že zjutraj

Na dan bi morali zaužiti vsaj 1,5 do 3 litra vode, ki jo moremo pravilno razporediti tekom celotnega dne. Zelo pomembno je, da 75-80% potrebne količine zaužijemo do 16.ure, tako ima naše telo čas, da jo absorbira. Kajti, drugače se lahko večkrat ponoči prebudimo zaradi obiska kopalnice, kar posledično vpliva na kvaliteto in trdnost našega spanca.

  •      

    Preskočite kozarec vina

Dva kozarca alkohola lahko zmanjšata kvaliteto spanca za 24% in pomanjkanje spanca + dehidracija = ni ravno idealna kombinacija za izgubo teže. Zato pripazite, da uživanje alkohola ne bo na vašem dnevnem urniku. 

Deli:

Družbena omrežja